Have questions and need help?
support@ebooks2go.com

قلب الزمن

Overview

Publisher
Tektime
Released
August 9, 2022
ISBN
9788873045601
Format
ePub
Category
Romance

Book Details

حذار من الأمنيات! لتنقذهم، كان عليها أن تتمنى أن تؤجَل الحرب بدلاً من أن تنتهي.لقد انتهت المعركة بين الخير والشر... أولم تنته بعد؟ ألف سنة تفصل الكاهنة عن الحراس الخمسة، الأشقاء الذين أقسموا على حمايتها، ليبقى واحد منهم فقط محتفظاً بذكرياته، وينتظر نهوض هياكويه، ليحاول سرقة سبب وجودهم، وفجأة تجد الكاهنة نفسها في قلب حرب قديمة، ليست حرب بين الخير والشر فقط... بل بين الأشقاء أيضاً.
حذار من الأمنيات! لتنقذهم جميعاً، كان عليها أن تتمنى أمنية لتؤجَل الحرب بدلاً من أن تنتهي.لقد انتهت المعركة بين الخير والشر... أولم تنته بعد؟ ألف سنة كانت تفصل الكاهنة عن الحراس الخمسة، الأشقاء الذين أقسموا على حمايتها، ليبقى واحد منهم فقط محتفظاً بذكرياته بأكملها، وينتظر الوقت الذي سينهض فيه هياكويه، قلب الشر نفسه، ليحاول سرقة السبب الرئيسي لوجودهم جميعاً.وفجأة تجد الكاهنة نفسها في قلب حرب غاية في القدم، ليست حرب بين الخير والشر فقط... بل بين الأشقاء أيضاً.

Author Description

Read this book in our EasyReadz App for Mobile or Tablet devices

To read this book on Windows or Mac based desktops or laptops:

Recently viewed Books

Help make us better

We’re always looking for ways to improve. If you’ve got feedback or suggestions about how we can do better, we’d love to hear from you.

Note: If you’re looking to solve a problem with your URMS eReader, app, or purchase, visit our Help page, or submit a help request.

What is the purpose of your visit?
Did you accomplish your goal?
Yes No
Where can we improve?
Your comments*